tisdag 29 juni 2010

Sommarbyte

Ännu ett byte har gått av stapeln på forumet sjalbarn http://sjalbarn.se/ . Denna gång byter vi tygkassar. Detta åkte iväg till min byteskompis igår. Jag hoppas att hon ska bli nöjd.

En kasse modell mindre till hennes barn. Att leka affär med eller kanske få hjälpa till att bära ett par äpplen eller så i hem från handlingen.

Kassen till mamman. Klara färger efterfrågades och jag hoppas att detta blev rätt. Den är varken smutsig eller sned. Det är jag som är en kass (höhö) fotograf.

Nu är det bara för mig att invänta kassen som jag ska få! Spännande värre...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej!
Tack för ditt besök hos mig. Vad kul att du tittade in!

Vilken fin familjeblogg du har! Och vilken fin gammal hund. Vi tog bort vår för 1.5 år sedan och jag känner så väl igen resan från yngling till gammal och trött.

Mams sa...

En muffinskasse måste alla ha, även jag... ;)